Browary wydają krocie na promocję
W 2010 roku najwięksi producenci piwa zwiększyli wydatki na reklamy o ok. 30 proc. Ich medialna ekspansja nie wszystkim się podoba. Ograniczyć chcą ją m.in. senatorowie
Około 400 mln zł przeznaczyły na reklamę Kompania Piwowarska, grupa Żywiec, Carlsberg Polska i Royal Unibrew Polska – szacuje firma badawcza Kantar Media. Wydatki tych czterech czołowych producentów piwa były o ok. 100 mln zł wyższe niż rok wcześniej. Browary, ze względu na dużą konkurencję, niechętnie dzielą się szczegółami swoich strategii promocyjnych. Nie jest jednak tajemnicą, że oprócz wzrostu cenników reklamowych w drugiej połowie 2010 r. zwiększeniu wydatków sprzyjała stagnacja na rynku piwa. W 2009 r. jego sprzedaż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
