PKO BP unowocześnia logo i sieć swych placówek
Do końca 2011 roku na placówkach banku pojawią się szyldy z nowym logotypem. Za dwa lata sieć ma być zmodernizowana
Odświeżone logo PKO Banku Polskiego – z zachowaniem znanego od lat motywu skarbonki, ale w zmienionej kolorystyce, z charakterystyczną czerwoną kropką – po raz pierwszy pojawiło się w kampanii reklamowej z udziałem Szymona Majewskiego. Wkrótce będzie je widać na fryzach, czyli szyldach w placówkach i oddziałach PKO BP, na firmowych autach, bankomatach, kartach i materiałach reklamowych banku. Według jego rzeczniczki Elżbiety Anders ta wymiana powinna się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta