Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sieci mniejszych sklepów lepsze od hipermarketów

13 czerwca 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Biedronka ma największe obroty z mkw. Hipermarkety wypadają zdecydowanie gorzej.
źródło: Rzeczpospolita
Biedronka ma największe obroty z mkw. Hipermarkety wypadają zdecydowanie gorzej.

Największe obroty z mkw. sklepu generują sieci Biedronka i Intermarche. Duże powierzchnie wcale nie gwarantują wysokiej efektywności. Hipermarkety wypadają słabiej od dyskontów

 

Wśród największych firm handlowych w Polsce zdecydowanie najbardziej efektywna jest Biedronka. Metr kwadratowy sklepu tej sieci rocznie generuje niemal 4,7 tys. euro obrotu. Poziom 4 tys. euro pokonały jeszcze tylko Intermarche i Auchan. W ostatnim przypadku to zdecydowanie najlepszy wynik sieci hipermarketów (firma jednak prowadzi także mniejsze formaty sklepów, takie jak Simply Market). Dane zebrała z raportów firm badawczych i opracowała spółka ITM Polska, zarządzająca siecią Intermarche i marketami budowlanymi Bricomarche.

– Średnia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8952

Spis treści
Zamów abonament