Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dusza marki, dżingle i smak orgazmu

13 czerwca 2011 | Sensacyjna ekonomia na wakacje | Antoni Kowalik
„Marketing sensoryczny”  B. Hulten, N. Broweus, M. van Dijk, PWE
źródło: Rzeczpospolita
„Marketing sensoryczny” B. Hulten, N. Broweus, M. van Dijk, PWE

B. Hulten, N. Broweus, M. van Dijk. Marketing

Zmysły – węch, słuch, wzrok, smak i dotyk – są za mało wykorzystywane w strategiach firm dotyczących zakupu i konsumpcji. A to przecież podstawa postępowania z klientem – mówią autorzy „Marketingu sensorycznego", książki, która pokazuje szokujące wręcz sposoby wykorzystywania ludzkich zmysłów w marketingu do przyciągania klientów. Chodzi o techniki wciskania się „do naszych serc i umysłów" poprzez doznania zmysłowe, emocje czy osobiste przeżycia i wspomnienia. Sytuacja, kiedy marketingowiec będzie lekarzem naszego samopoczucia i będzie wiedział lepiej, jak je poprawić, wcale nie wydaje się już absurdalna.

Są laboratoria, które...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8952

Spis treści
Zamów abonament