Rynek jest trudny dla małych spółek
Ponad połowa firm buduje model biznesowy oparty na elastyczności rynku i dobrych relacjach z klientami
Coraz więcej małych i średnich firm rozumie, że aby przetrwać na rynku, muszą unowocześnić swoją strategię.
– Firmy coraz rzadziej traktują cenę produktu czy usługi jako gwarancję budowania pozycji konkurencyjnej. Teraz zwracają uwagę na jakość produktów i usług, pytają klienta o to, czego potrzebuje, i próbują dopasować się do tych potrzeb. To taki bardzo aktywny sposób na przetrwanie – tłumaczy Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, główna ekonomistka PKPP Lewiatan. – Właściciele chcą rozwijać nowe usługi i produkty. Jednak rozwój małych i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta