Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szykują się zmiany w branży billboardowej

21 czerwca 2011 | Ekonomia | Urszula Zielińska
Impulsem do szybszego rozwoju branży ma być m.in. przyjęcie nowych zasad współpracy z miastami.
źródło: Rzeczpospolita
Impulsem do szybszego rozwoju branży ma być m.in. przyjęcie nowych zasad współpracy z miastami.

Rozstrzygnie się duży przetarg, zmienią się też zasady działania sektora

Ku końcowi ma się wyścig firm reklamy zewnętrznej o najważniejsze od lat zlecenie w branży: wybudowanie i zarządzanie wiatami przystankowymi w Warszawie (koszt zlecenia to minimum 80 mln zł). Jak powiedziano nam w Zarządzie Transportu Miejskiego, konsorcja "negocjujące" od maja status koncesjonariusza wiat mają czas na uwagi do końca czerwca. Kolejnym etapem procedury będzie zaproszenie do składania ofert. – Terminu wyboru koncesjonariusza jeszcze nie ma. Z pewnością nie stanie się to do końca czerwca – zastrzega ZTM.

O zlecenie stara się pięć podmiotów: Clear Channel, JC Decaux, Universum Digital, Stroer Polska w konsorcjum z AMS (grupa Agory) oraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8959

Spis treści
Zamów abonament