Szykują się zmiany w branży billboardowej
Rozstrzygnie się duży przetarg, zmienią się też zasady działania sektora
Ku końcowi ma się wyścig firm reklamy zewnętrznej o najważniejsze od lat zlecenie w branży: wybudowanie i zarządzanie wiatami przystankowymi w Warszawie (koszt zlecenia to minimum 80 mln zł). Jak powiedziano nam w Zarządzie Transportu Miejskiego, konsorcja "negocjujące" od maja status koncesjonariusza wiat mają czas na uwagi do końca czerwca. Kolejnym etapem procedury będzie zaproszenie do składania ofert. – Terminu wyboru koncesjonariusza jeszcze nie ma. Z pewnością nie stanie się to do końca czerwca – zastrzega ZTM.
O zlecenie stara się pięć podmiotów: Clear Channel, JC Decaux, Universum Digital, Stroer Polska w konsorcjum z AMS (grupa Agory) oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta