Reklamy sugerowały nadzór Ministerstwa Finansów
Loteria „Serialowe kody wymień na nagrody" wprowadzała klientów w błąd – uznał UOKiK i nałożył 85 tys. zł kary na jej organizatora
Chodzi o esemesową loterię trwającą od maja do listopada 2010 r. Telewizja Polska zawarła umowę ze spółką MobileFormats i emitowała specjalne spoty, reklamując grę jako „Mistrzowską loterię TVP". Główną wygraną było 18 samochodów Volvo s40.
UOKiK zainteresował się hasłem reklamowym: „Tylko ta loteria jest gwarantowana przez Telewizję Polską i nadzorowana przez Ministerstwo Finansów". Uznał, że wprowadza ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta