Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy sugerowały nadzór Ministerstwa Finansów

22 czerwca 2011 | Prawo | Sławomir Wikariak

Loteria „Serialowe kody wymień na nagrody" wprowadzała klientów w błąd – uznał UOKiK i nałożył 85 tys. zł kary na jej organizatora

Chodzi o esemesową loterię trwającą od maja do listopada 2010 r. Telewizja Polska zawarła umowę ze spółką MobileFormats i emitowała specjalne spoty, reklamując grę jako „Mistrzowską loterię TVP". Główną wygraną było 18 samochodów Volvo s40.

UOKiK zainteresował się hasłem reklamowym: „Tylko ta loteria jest gwarantowana przez Telewizję Polską i nadzorowana przez Ministerstwo Finansów". Uznał, że wprowadza ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8960

Spis treści
Zamów abonament