Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nagrody dla Polaków

22 czerwca 2011 | Ekonomia | ML

Brązowego lwa na 58 Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym Cannes Lions dostała agencja Euro RSCG Warszawa.

W kategorii promo & activation lions nagrodzona została jej kampania stworzona dla Stowarzyszenia Amazonki. Włączyła się w nią marka odzieżowa H&M, w której w warszawskim sklepie do zakupionej bielizny dokładane były piszczące w bramkach sklepu klipsy opatrzone napisem: "To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna. Wczesny sygnał ratuje życie. Umów się na mammografię".

Dzisiaj rozstrzygnięty zostanie także konkurs w kategorii media lions, w której nominację dostała agencja Leo Burnett Warszawa (za kampanię reklamującą Muzeum Narodowe w Krakowie).

 

Brak okładki

Wydanie: 8960

Spis treści
Zamów abonament