Czołowe agencje mediowe wracają do formy
W 2010 r. potentaci branży planowali już o prawie 14 proc. wyższe niż rok wcześniej reklamowe budżety swoich klientów. Zaszły też zmiany na czele rankingu agencji
Największe sieci domów mediowych na świecie wyszły z kryzysu – wynika z najnowszego raportu RECMA. To organizacja zajmująca się badaniem globalnego rynku firm reklamowych. Według niej w 2010 r. agencje mediowe zaplanowały dla firm kampanie warte 286, 5 mld dol., o 13,7 proc. więcej niż rok wcześniej. – Wszystko wskazuje na to, że rynek powrócił do okresu nieprzerwanych zwyżek dzięki zwiększonym inwestycjom na reklamę największych światowych reklamodawców (po cięciach w 2009 r.) – zaznaczają w raporcie Eudes Delafon i Olivier Gauthier, dyrektorzy badań w RECMA. Widocznym trendem było...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta