Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czołowe agencje mediowe wracają do formy

16 sierpnia 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
 Widocznym trendem było inwestowanie przez firmy w sekcje i zajmujące się obsługą kampaniii w mediach cyfrowych.
źródło: Rzeczpospolita
Widocznym trendem było inwestowanie przez firmy w sekcje i zajmujące się obsługą kampaniii w mediach cyfrowych.

W 2010 r. potentaci branży planowali już o prawie 14 proc. wyższe niż rok wcześniej reklamowe budżety swoich klientów. Zaszły też zmiany na czele rankingu agencji

Największe sieci domów mediowych na świecie wyszły z kryzysu – wynika z najnowszego raportu RECMA. To organizacja zajmująca się badaniem globalnego rynku firm reklamowych. Według niej w 2010 r. agencje mediowe zaplanowały dla firm kampanie warte 286, 5 mld dol., o 13,7 proc. więcej niż rok wcześniej. – Wszystko wskazuje na to, że rynek powrócił do okresu nieprzerwanych zwyżek dzięki zwiększonym inwestycjom na reklamę największych światowych reklamodawców (po cięciach w 2009 r.) – zaznaczają w raporcie Eudes Delafon i Olivier Gauthier, dyrektorzy badań w RECMA. Widocznym trendem było...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9005

Spis treści
Zamów abonament