Coraz mniej tradycyjnych reklam kosmetyków
Firmy kosmetyczne częściej inwestują w akcje promocyjne w Internecie, ograniczając tradycyjną reklamę
Firmy reklamowe zanotowały w I półroczu wyraźny spadek rosnących dotychczas wydatków reklamowych. Z ponad 912 mln zł w pierwszej połowie zeszłego roku zmalały do 812,7 mln zł – wynika z danych firmy Kantar Media (d. Expert Monitor) badającej rynek reklamy.
Co prawda aktywność reklamową zwiększyła obchodząca w tym roku stulecie marki Nivea Polska (jej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta