Apetyt na zyski
Stara się łączyć miłość do kuchni z biznesem. Jego nowy cel to lokale dla podróżujących polskimi drogami
Najbardziej znane dzieło krakowskiego restauratora to Chłopskie Jadło. Sieć z tradycyjną polską kuchnią stworzył w połowie lat 90. XX wieku, aby – jak przyznaje – wypowiedzieć wojnę fast foodom, których nie lubi. Pięć lat temu zdecydował jednak sprzedać spółkę notowanej na GPW spółce Sfinks, do której należy sieć restauracji Sphinx. Dostał za nią 27 mln zł, które przeznaczył na stworzenie Polskiego Jadła.
Kościuszko sprzedał Chłopskie Jadło, ponieważ restauracje osiągnęły...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta