Trzeba uczyć dzieci, a nie przedmiotu
Rozmowa z prof. Łukaszem Turskim z Centrum Fizyki Teoretycznej PAN
Rz: Uczniowie dobrze potrafią rozwiązywać typowe szkolne zadania. Mają kłopoty z takimi, które nie pojawiły się na lekcji. W czym tkwi problem?
Prof. Łukasz Turski: To było do przewidzenia, że takie będą wyniki badań dotyczących matematyki. Minęły dopiero dwa lata, od kiedy obowiązkowa matematyka wróciła na maturę.
Dopiero po ponad 25 latach zaczynamy jej uczyć. Jednak dewastacja matematyki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta