Comarch chce być jak Allegro
Na razie na platformie spółki dostępnych jest 24 tys. towarów. Na koniec roku ma ich być już 50 tys.
Krakowska spółka chce zostać jednym z większych graczy na polskim rynku e-commerce. – Chcemy rzucić wyzwanie Allegro – zapowiada Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarchu.
Polski rynek e-commerce jest wart ok. 16 mld zł rocznie. Za pośrednictwem Allegro właściciela co roku zmieniają towary za ok. 8 mld zł. Średnio w serwisie prowadzonych jest ok. 800 tys. aukcji równocześnie.
Początki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta