Polacy nie kupują nowych aut
W październiku sprzedaż w salonach spadła o ponad 16 proc.
W autosalonach wieje nudą. I nic nie wskazuje na to, by miało się to szybko zmienić. – Oczekiwanego przez dilerów powrotu klientów indywidualnych nie będzie – twierdzą analitycy Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. To właśnie ta grupa odpowiada za spadek sprzedaży nowych samochodów. Jeszcze w styczniu jej udział w rynku wynosił 64 proc. A we wrześniu spadł do zaledwie 41 proc. A naprawdę był jeszcze mniejszy.
Dlaczego? Bo także auta kupowane przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz spółki cywilne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta