Netia w telewizji może się czuć lepiej niż TP
Zdaniem analityków Netia zainwestuje w płatną telewizję ponad 250 mln zł w ciągu trzech – czterech lat. Czy jej się to opłaci?
We wtorek Netia przedstawi nową telewizyjną ofertę. Będzie kolejnym operatorem telefonii stacjonarnej po Telekomunikacji Polskiej i Dialogu, który mocniej wejdzie na ten rynek i spróbuje zdobyć kawałek tortu, którego tegoroczną wartość firma doradcza Audytel szacuje na 6,7 mld zł.
Analitycy specjalizujący się w ocenie biznesów telekomunikacyjnych różnie podchodzą do tego pomysłu. Ci najbardziej sceptyczni wolą zachować anonimowość. Przypominają tylko trud, z jakim rynek płatnej telewizji zdobywa TP. W ciągu czterech lat pozyskała 540 tys. abonentów, przy czym z płatnych pakietów korzysta 137 tys.
W ostatnim czasie słabość TP wynika...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta