Polska inteligencja zakupowa
Na parkingach przed Lidlem i Biedronką pojawiły się luksusowe samochody. Polacy wciąż dużo kupują, ale pieniądze wydają ostrożniej. Także najzamożniejsi szukają korzystnych okazji
Przed Wielkanocą jedna z gazet radziła, jak sprytnie zrobić zakupy – najlepiej, jeżdżąc od sklepu do sklepu, wybierać tylko to, co jest na promocji. Tak, by przechytrzyć pazernych handlowców, którzy w przedświątecznym sezonie windują ceny. Jednakże na takie akcje mogą dziś sobie pozwolić emeryci po siedemdziesiątce, którzy mają bezpłatny bilet i dużo czasu. Ale młodsi i zamożniejsi Polacy też łowią okazje. Tyle że zamiast studiować promocyjne gazetki sieci handlowych, analizują ceny w internetowych porównywarkach i wyłuskują superrabaty na serwisach zakupów grupowych.
Głowa pełna cen
Nie bez powodu mamy opinię konsumentów o najwyższym ilorazie inteligencji zakupowej....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta