Wracam do tradycyjnych mediów
Wielkie portale internetowe nie są dla mnie – mówi szef Telekomunikacji Polskiej. – Rynek medialny i telekomunikacyjny nawzajem się wzmacniają – podkreśla Maciej Witucki
Rz: Jesteście tuż po zmianie marki. Telekomunikację Polską w pełni zastąpił Orange. Jak to się przełoży na wyniki pana firmy?
Maciej Witucki: Trudno dzisiaj o tym mówić konkretnie, bo wszystkie wprowadzone nowości, to kwestia zeszłego tygodnia.
Realnie zmiany mogą być dostrzegalne od III i IV kwartału.
A jakby wyglądały te wyniki, gdyby nie zmiana marki?
Tak, jak zapisaliśmy je w budżecie na 2012 r.
Czyli sam rebranding, gdyby się nie odbył, nic by nie zmienił?
Niekoniecznie. Zmiana marki daje korzyści w dłuższym czasie. Była nam potrzebna m.in. do wprowadzenia oferty Orange Open. Połączyliśmy w jeden pakiet usługi komórkowe, stacjonarne i telewizję. Swoją drogą, zaraz po jego wprowadzeniu pojechałem do naszego sprzedażowego call center w Ciechanowie, żeby zobaczyć jak przebiega operacja w firmie. I to działa, bo wreszcie nasi handlowcy mogą przedstawić klientom zintegrowaną ofertę, wcześniej analizując to, z czego obecnie korzystają i co możemy im zaoferować taniej niż konkurencja. Pakiet telewizja, Internet, telefon z nielimitowanymi połączeniami, moim zdaniem, nie ma równych na rynku.
Zmiana marki daje korzyści w dłuższym czasie....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta