Agora stawia na podróże
Grupa potwierdza słabe wyniki serwisu zakupów HappyDay
O tym, że uruchomiony rok temu HappyDay ma słabe wyniki i nie podbił rynku, branża internetowa mówi od dawna. Nie pomogła szeroka promocja na flagowym serwisie Agory, czyli Gazecie.pl. W ostatnich tygodniach spekulowano wręcz, że spółka może się zupełnie wycofać z zakupów grupowych.
Z nieoficjalnych danych branży wynika, że HappyDay w 2011 r. wygenerował jedynie 1,1 mln zł obrotów, co dało mu 0,3 proc. udziału w rynku. Obroty Groupona wyniosły 268,6 mln zł, a kolejnego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta