Mimo porażki kadry firmy wierzą w potencjał Euro 2012
Nie ma co liczyć na rekordowe widownie przed telewizorami, ale handlowcy wciąż liczą na zwiększone obroty. Także dzięki kibicom z zagranicy
Piłkarskie Euro 2012 miało być jednym z kół zamachowych branży handlowej w tym roku. Okazuje się, że mimo sobotniej przegranej polskiej reprezentacji i jej ostatecznego pożegnania się z mistrzostwami nadzieje związane z imprezą wciąż są duże. Także jeśli chodzi o okolicznościowe gadżety.
– Liczymy się z tym, że teraz obroty w sklepach znacznie spadną głównie ze względu na mniejszą sprzedaż produktów dedykowanych reprezentacji Polski. Nie widzimy jednak dramatu, ponieważ do tej pory największe zyski czerpaliśmy z zagranicznych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta