Sushi w uboższym stylu
Polacy tną wydatki. Restauracje muszą dostosować do tego ofertę
Co czwarta osoba jadająca poza domem deklaruje, że chodzi na sushi. Jednocześnie kryzys sprawił, że Polacy coraz częściej szukają tańszej oferty na rynku gastronomicznym. Firmy muszą więc dywersyfikować swoje biznesy. To przede wszystkim problem dla mniejszych graczy. Więksi dysponują kapitałem umożliwiającym realizowanie nowych inwestycji.
– My spadku liczby klientów w naszych restauracjach nie widzimy, ale i tak szukamy nowych możliwości, bo rynek sushi nie jest łatwy – mówi Tomasz Romanik, prezes Sakany prowadzącej restauracje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta