Dawne marki wracają po zyski
Kolejne firmy próbują przekuć nostalgię w pieniądze. Sukces odnoszą nieliczne. Udało się napojowi Frugo
Pierwszą rocznicę powrotu na rynek Frugo będzie świętować z wystrzałami korków w tle. Lada dzień na rynku ma się pojawić limitowana edycja szampana o smaku czarnego i różowego Frugo. – Etykiety już się drukują – mówi „Rz" Wiesław Wodarski, właściciel firmy
FoodCare, która wiosną ubiegłego roku kupiła markę bijącą rekordy popularności w połowie lat 90.
Jest co świętować. Od ponownego pojawienia się napoju w sklepach do dziś Polacy kupili niemal 240 mln butelek Frugo, a marka wychodzi na plus. Włodarski zapowiada, że w całym 2012 r. sprzedaż marki powinna sięgnąć ok. 400 mln butelek.
Kiedy ogłaszał przejęcie Frugo, stwierdził, że marka jest perełką, która czekała, aby znaleźć się we właściwych rękach. Dziś przyznaje, że efekty są lepsze, niż się spodziewał.
– To zasługa sprawnej dystrybucji oraz odpowiednio dopasowanej strategii komunikacyjnej i promocyjnej – wyjaśnia szef FoodCare. W tym roku na promocję Frugo firma chce przeznaczyć ok. 40 mln...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)




