Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dawne marki wracają po zyski

07 lipca 2012 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Fiat w roku 2007 wskrzesił model „500” nawiązujący do kultowego auta produkowanego  w latach 50., 60.  i 70.
źródło: Archiwum
Fiat w roku 2007 wskrzesił model „500” nawiązujący do kultowego auta produkowanego w latach 50., 60. i 70.
źródło: Archiwum
źródło: Archiwum
źródło: Archiwum
źródło: Archiwum

Kolejne firmy próbują przekuć nostalgię w pieniądze. Sukces odnoszą nieliczne. Udało się napojowi Frugo

Pierwszą rocznicę powrotu na rynek Frugo będzie świętować z wystrzałami korków w tle. Lada dzień na rynku ma się pojawić limitowana edycja szampana o smaku czarnego i różowego Frugo. – Etykiety już się drukują – mówi „Rz" Wiesław Wodarski, właściciel firmy

FoodCare, która wiosną ubiegłego roku kupiła markę bijącą rekordy popularności w połowie lat 90.

Jest co świętować. Od ponownego pojawienia się napoju w sklepach do dziś Polacy kupili niemal 240 mln butelek Frugo, a marka wychodzi na plus. Włodarski zapowiada, że w całym 2012 r. sprzedaż marki powinna sięgnąć ok. 400 mln butelek.

Kiedy ogłaszał przejęcie Frugo, stwierdził, że marka jest perełką, która czekała, aby znaleźć się we właściwych rękach. Dziś przyznaje, że efekty są lepsze, niż się spodziewał.

– To zasługa sprawnej dystrybucji oraz odpowiednio dopasowanej strategii komunikacyjnej i promocyjnej – wyjaśnia szef FoodCare. W tym roku na promocję Frugo firma chce przeznaczyć ok. 40 mln...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9277

Wydanie: 9277

Spis treści
Zamów abonament