Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chcą większych gwarancji dla wczasowiczów

07 lipca 2012 | Kraj | Janina Blikowska

Oprócz gwarancji firmy turystyczne powinny utworzyć specjalny fundusz dla klientów upadających touroperatorów, tak by pokryć ich straty. Takich zmian w prawie domagają się marszałkowie województw po tym, gdy upadłość ogłosiło biuro podróży Sky Club. W czasie ogłaszania tej decyzji 4,7 tys. klientów firmy wciąż było za granicą. Do tej pory do Polski ściągnięto ponad 3 tys. osób. Już wiadomo, że 25 mln zł z gwarancji nie wystarczy dla wszystkich poszkodowanych przez biura. Warszawska Prokuratura Okręgowa sprawdza, czy firma nie dopuściła się oszustwa wobec swoich klientów.

Wydanie: 9277

Wydanie: 9277

Spis treści
Zamów abonament