Plan adaptacji zawodowej ma być w teczce B
- W tzw. procesie akredytacji, który przeprowadzamy w firmie, sporządzamy wiele dokumentów, np. opis stanowiska, indywidualny plan adaptacji zawodowej pracownika, kartę oceny procesu adaptacji, ocenę kwalifikacji i aktywności zawodowej, ocenę satysfakcji zawodowej pracownika. Czy należy je przechowywać w aktach pracownika? Jak sobie z tym poradzić? Tych dokumentów jest bardzo dużo, bo proces akredytacyjny jest zbiurokratyzowany, a każdą czynność dokumentują dwa lub trzy formularze? – pyta czytelniczka.
Akredytacja to procedura polegająca na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta