Inwestycje muszą mieć swoje ekonomiczne uzasadnienie
Bogdan Szewczyk, współwłaściciel i dyrektor generalny Fabryki Mebli BODZIO
Z jaką częstotliwością firma dokonuje zmian w swojej ofercie? Jaki jest ich charakter?
Bogdan Szewczyk: Z reguły kilka razy w roku wprowadzamy do sprzedaży nowości. Najczęściej mają one charakter cykliczny, ale nie jest to jakaś sztywna zasada. Wielu zmian dokonujemy na bieżąco, zwłaszcza kolorystyki, materiałów czy elementów wykończeniowych mebli. Niejednokrotnie takim nowościom towarzyszą kampanie reklamowe i związane z tym promocje.
Każda większa zmiana w ofercie produktowej jest poprzedzona wnikliwym rozeznaniem rynku, zwłaszcza pod kątem aktualnych trendów w stylistyce mebli. Zanim gotowe rozwiązanie trafi do produkcji, jest poddane szczegółowej analizie pod kątem zastosowanych materiałów oraz kosztów. To one w głównej mierze decydują o finalnej cenie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta