Black Red White – firma z receptą na kryzys
Zagrożeniem dla rodzimych firm może być jedynie odczuwalny nadal na rynku kryzys gospodarczy. Jednak Black Red White znalazł receptę na to, by nie poddawać się zniżkowym trendom i konsekwentnie walczy o udziały w rynku.
Grupa Black Red White – bez względu na makroekonomiczne uwarunkowania – od lat utrzymuje silną pozycję zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Produkty polskiego producenta dostępne są w ponad 40 krajach świata, dzięki czemu Grupa lokuje ponad 40 proc. swojej sprzedaży za granicą. Od lat firma jest także liderem – pod względem wartości sprzedaży – wśród rodzimych producentów mebli skrzyniowych i kuchennych. Udział Grupy Black Red White w sprzedaży na krajowym rynku meblarskim sięga około 20 proc.
Szeroka i różnorodna oferta asortymentowa, zaawansowanie technologiczne oraz wysoka jakość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta