Banki zachęcają, ale nie zmuszają do zmian
Raz w miesiącu papierowy wyciąg dostajemy na ogół za darmo pod warunkiem, że nie korzystamy jednocześnie z wyciągów elektronicznych. I na razie tak pozostanie
Pani Małgorzata z Warszawy jest wieloletnią klientką banku Pekao SA. Na początku września jak co miesiąc dostała wyciąg z konta.
– Zdziwiłam się. Zamiast sześciu stron, jak było zaznaczone na pierwszej, w kopercie znajdowały się trzy. Zastanawiałam się, czy ktoś nie ukradł pozostałych kartek z wykazem moich transakcji – opowiada czytelniczka.
Zagadka wyjaśniła się po dwóch dniach. Pani Małgorzata otrzymała kolejną przesyłkę z banku, a w niej brakujące strony.
– Czy Pekao ma zbyt dużo pieniędzy i dlatego dzieli rachunki? – pyta czytelniczka.
Nie mieści się w kopercie
Jak tłumaczy „Rz" Tomasz Bogusławski z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Pekao SA, wysyłanie dwóch listów do klienta zdarza się bardzo rzadko, a spowodowane jest po prostu pojemnością koperty.
– Czasami klienci wykonują tak wiele operacji w miesiącu, że wyciąg trzeba wysłać w dwóch oddzielnych listach. To nie jest codzienna praktyka, a wyjątkowa sytuacja – tłumaczy Tomasz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta