Europejskie firmy na chińskim rynku
Jeśli tylko poznają lokalną specyfikę, polskie firmy nie powinny się obawiać inwestowania w Chinach – twierdzą eksperci Deloitte
„Europa i Chiny: w kierunku strategii win – win" – pod takim tytułem odbyła się wczoraj debata w ramach Europejskiego Forum Nowych Idei m.in. na temat inwestowania w Chinach przez polskie firmy.
Chiny są drugą gospodarką świata. Dla zagranicznych partnerów są nie tylko jednym z najważniejszych rynków, ale i jednym z tych, na których najtrudniej zaistnieć. Firmy, które chcą inwestować w Państwie Środka, muszą dobrze przygotować się na przełamywanie wielu barier prawnych, podatkowych, biurokratycznych oraz kulturowych. Chiny oferują jednak zagranicznym firmom spore możliwości i dużo zachęt do prowadzenia biznesu. Do osiągnięcia sukcesu niezbędne będą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta