Coraz więcej hoteli w sieciach
Część sieci hotelarskich – zarówno polskich, jak i zagranicznych – wykorzystało kryzys do rozwoju
Polski rynek hotelowy wciąż rośnie. Dynamicznie rozwijają się polskie sieci, trwa ekspansja sieci zagranicznych. Zdaniem analityków rynku znaczna część branży wykorzystała do tego kryzys. – Polska jest na celowniku globalnych marek hotelarskich ze względu na duży potencjał oraz niski wskaźnik usieciowienia. Gdy w USA sięga on 70 proc., a w wielu krajach Unii Europejskiej przekracza 30 proc., u nas wynosi zaledwie 13 proc. – mówi Janusz Mitulski, partner Horwath HTL,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta