Sklep musi przyjąć produkt z wadą
Konsumenci. Towar niezgodny z umową sprzedaży możemy zwrócić nawet, gdy nie mamy paragonu, jeśli posiadamy potwierdzenie z banku o dokonaniu transakcji kartą płatniczą.
Klientka jednego ze sklepów była przekonana, że spodnie, które kupuje, są najlepszej jakości. Upewniła ją w tym ekspedientka, która rozwiała jej wątpliwości co do materiału, z którego były uszyte, i zapewniła, że nie będą farbować.
Okazało się jednak, że produkt miał wadę. Podczas wizyty u znajomych spodnie zafarbowały kanapę, na której siedziała klientka. Teraz domaga się zwrotu towaru i pokrycia kosztów czyszczenia tapicerki....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta