Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sklep musi przyjąć produkt z wadą

19 stycznia 2013 | Prawo | Łukasz Kuligowski

Konsumenci. Towar niezgodny z umową sprzedaży możemy zwrócić nawet, gdy nie mamy paragonu, jeśli posiadamy potwierdzenie z banku 
o dokonaniu transakcji kartą płatniczą.

Klientka jednego ze sklepów była przekonana, że spodnie, które kupuje, są najlepszej jakości. Upewniła ją w tym ekspedientka, która rozwiała jej wątpliwości co do materiału, z którego były uszyte, i zapewniła, że nie będą farbować.

Okazało się jednak, że produkt miał wadę. Podczas wizyty u znajomych spodnie zafarbowały kanapę, na której siedziała klientka. Teraz domaga się zwrotu towaru i pokrycia kosztów czyszczenia tapicerki....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9440

Wydanie: 9440

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament