Gotowanie na ekranie wygrało z tańcem
Media | Nowe sezony znów upłyną w telewizji pod znakiem programów kulinarnych – widzów to nie nudzi, a nadawców kuszą hojni sponsorzy.
magdalena lemańska
W TVN trwa casting do drugiej edycji „Masterchefa", TVP 2 poszukuje bohaterów do nowego show „Życie od kuchni", Polsat użycza swojego logo stacji kulinarnej, a na prasowym rynku właśnie wystartowały nowe lifestylowe pisma o takiej tematyce.
Pomimo tego, że wiele programów jest już pełnych kącików kuchennych, media wciąż widzą w tej niszy potencjał. – To programy mające ogromne możliwości, jeśli chodzi o sponsoring. Producenci przypraw, jak np. Prymat, dla którego w „Kocham Cię, Polsko" specjalnie stworzono kącik kulinarny, to firmy, które dużo wydają na taką formę promocji – mówi Ryszard Sibilski, dyrektor zarządzający producenckiej firmy Endemol Polska. Jego zdaniem programów rozrywkowych związanych z tematyką kulinarną będzie w Polsce wciąż coraz więcej.
Na tym się zarabia
Magda Gessler i jej „Kuchenne rewolucje", które w ubiegłorocznym jesiennym sezonie TVN nadał po raz szósty, okazała się w rankingu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta