Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TVN prognozuje mniejsze wpływy z reklam

01 marca 2013 | Ekonomia | ML
Przychody TVN spadły z powodu kryzysowej sytuacji na rynku reklamy
źródło: Rzeczpospolita
Przychody TVN spadły z powodu kryzysowej sytuacji na rynku reklamy

Grupa podała, że spadki w tym roku będą na „średnim jednocyfrowym poziomie”.

Spadkowe tendencje na rynku reklamy TV przewiduje też dom mediowy Mindshare, który przygotował dla „Rz" prognozę dla branży na ten rok. Według niej wpływy mediów z reklam spadną w tym roku z 7,5 mld zł do ok. 7,1 mld zł. – W pesymistycznym scenariuszu spodziewamy się, że zarówno w radiu, jak i w telewizji nakłady reklamowe mogą zostać ograniczone nawet o 10 proc. W przeciwieństwie do innych mediów rynek reklamy telewizyjnej będzie charakteryzował się większym zróżnicowaniem. Przewidujemy, że zyskają stacje tematyczne i zanotują wzrost przychodów kosztem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9475

Wydanie: 9475

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament