TVN prognozuje mniejsze wpływy z reklam
Grupa podała, że spadki w tym roku będą na „średnim jednocyfrowym poziomie”.
Spadkowe tendencje na rynku reklamy TV przewiduje też dom mediowy Mindshare, który przygotował dla „Rz" prognozę dla branży na ten rok. Według niej wpływy mediów z reklam spadną w tym roku z 7,5 mld zł do ok. 7,1 mld zł. – W pesymistycznym scenariuszu spodziewamy się, że zarówno w radiu, jak i w telewizji nakłady reklamowe mogą zostać ograniczone nawet o 10 proc. W przeciwieństwie do innych mediów rynek reklamy telewizyjnej będzie charakteryzował się większym zróżnicowaniem. Przewidujemy, że zyskają stacje tematyczne i zanotują wzrost przychodów kosztem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta