Oshee popularniejsze od marki Coca-Coli
Polski napój izotoniczny awansował na pierwsze miejsce na naszym rynku napojów izotonicznych. Jego producent zapowiada, że w 2013 r. zwiększy przychody o niemal 60 proc.
– Oshee jest dziś najczęściej kupowanym izotonikiem w Polsce. Osiągnęliśmy więc główny cel, który sobie postawiliśmy – mówi „Rz" Dominik Doliński, członek zarządu i współwłaściciel firmy Oshee.
Z najnowszych danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w grudniu 2012 r. i styczniu 2013 r. do polskiej marki należało – w ujęciu ilościowym – 35 proc. rynku izotoników, zwanych też napojami dla sportowców. Bez marek własnych było to 47 proc. Oshee wyprzedziło napój Powerade, który należy do Coca-Coli. Krakowska firma rzuciła rękawicę amerykańskiemu gigantowi dwa lata...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta