Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oshee popularniejsze od marki Coca-Coli

01 marca 2013 | Ekonomia | Beata Drewnowska
W Polsce będą rosły wydatki na napoje  dla sportowców. Jesteśmy nadal poza europejską czołówką pod względem ich spożycia. ∑
źródło: Rzeczpospolita
W Polsce będą rosły wydatki na napoje dla sportowców. Jesteśmy nadal poza europejską czołówką pod względem ich spożycia. ∑

Polski napój izotoniczny awansował na pierwsze miejsce na naszym rynku napojów izotonicznych. Jego producent zapowiada, że w 2013 r. zwiększy przychody o niemal 60 proc.

– Oshee jest dziś najczęściej kupowanym izotonikiem w Polsce. Osiągnęliśmy więc główny cel, który sobie postawiliśmy – mówi „Rz" Dominik Doliński, członek zarządu i współwłaściciel firmy Oshee.

Z najnowszych danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w grudniu 2012 r. i styczniu 2013 r. do polskiej marki należało – w ujęciu ilościowym – 35 proc. rynku izotoników, zwanych też napojami dla sportowców. Bez marek własnych było to  47 proc. Oshee wyprzedziło napój Powerade, który należy do Coca-Coli. Krakowska firma rzuciła rękawicę amerykańskiemu gigantowi dwa lata...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9475

Wydanie: 9475

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament