Znów słabe prognozy dla reklamy
Według prognoz domu OMD, polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 4 proc. Straci telewizja, w słabszej kondycji będzie nawet Internet.
Przed spadkami uchronią się tylko Internet, kino i radio. – Reklama internetowa wychodzi z komputerów i gości zarówno na ekranach urządzeń mobilnych, jak i telewizorów. Wyraźnie obserwujemy wzrost zainteresowania marketerów formatami wideo: coraz chętniej sięgamy po filmy i seriale wtedy, kiedy nam wygodnie, a nie wtedy, kiedy proponują nam je stacje telewizyjne w swojej ramówce – komentuje w raporcie Maciej Kita, dyrektor ds. zakupów w OMD.
Jednak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta