Zadowolony konsument wydaje więcej
Wydatki konsumenckie Polaków mogłyby wzrosnąć nawet o 35 mld zł rocznie, gdyby firmy poprawiły jakość obsługi klientów
Niestety, rozumie to wciąż niewiele firm, dlatego poziom obsługi, choć rośnie, to nadal na tle krajów zachodnich wypada słabo. Z badań serwisu jakoscobslugi.pl wynika, że aż 63 proc. Polaków przynajmniej raz w miesiącu rezygnuje z zakupów z powodu złej obsługi.
Co więcej, 70 proc. klientów byłoby skłonnych zapłacić więcej nawet o 13 proc. za produkt czy usługę, jeśli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta