Pożądane marki z przeszłości
Biznesmeni liczą na nostalgię i coraz chętniej przywracają do życia tak krajowe, jak i zagraniczne brandy.
Brzmiące z obca nazwy produktów zazwyczaj są dla Polaków zachętą do zakupów. Dlatego krajowe firmy, podobnie jak zachodnie, szukają do przejęcia znanych marek, czasem takich, które zniknęły z rynku, ale klienci ciągle o nich pamiętają. I wcale nie ograniczają się do naszego podwórka. Transakcje dotyczą także brandów zagranicznych.
– Marketing to sprzedawanie emocji. A kupienie marki z długą historią pomaga uwiarygodnić opowiadane historie, które właśnie mają wzbudzać zainteresowanie produktem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta