Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pożądane marki z przeszłości

06 lipca 2013 | Pierwsza strona | Piotr Mazurkiewicz

Biznesmeni liczą na nostalgię i coraz chętniej przywracają do życia tak krajowe, jak i zagraniczne brandy.

Brzmiące z obca nazwy produktów zazwyczaj są dla Polaków zachętą do zakupów. Dlatego krajowe firmy, podobnie jak zachodnie, szukają do przejęcia znanych marek, czasem takich, które zniknęły z rynku, ale klienci ciągle o nich pamiętają. I wcale nie ograniczają się do naszego podwórka. Transakcje dotyczą także brandów zagranicznych.

– Marketing to sprzedawanie emocji. A kupienie marki z długą historią pomaga uwiarygodnić opowiadane historie, które właśnie mają wzbudzać zainteresowanie produktem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9580

Wydanie: 9580

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament