BZ WBK: efekty fuzji lepsze od zakładanych
Finanse | Wyniki finansowe przebiły prognozy. We wrześniu startuje kampania wizerunkowa połączonego banku.
Bank etapami już wprowadza wspólne produkty w całej sieci.
– Ofertę produktową w całości ujednolicimy na początku września, wtedy też rozpoczniemy kampanię rebrandingową – mówi Mateusz Morawiecki, prezes BZ WBK. Fizyczny rebranding oddziałów Kredyt Banku rozpocznie się już w połowie sierpnia.
Fuzję prawną obu banków zarejestrowano w styczniu bieżącego roku. – Od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta