Las Vegas pobudza nie tylko w Polsce
Producent napojów energetycznych radzi sobie coraz lepiej nie tylko na rynku krajowym. Rozpoczął już także eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych.
W ciągu roku Polacy wydają na napoje energetyczne już ponad 800 mln złotych. Daje nam to miejsce w czołówce Europy. Na przełomie lat 2009 i 2010 do walki o zyski z tych napojów pobudzających włączyła się spółka Las Vegas Power Energy Drink z Tomaszowa Mazowieckiego.
Początkowo należąca do niej marka Las Vegas dostępna była w województwach mazowieckim, śląskim, małopolskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim, świętokrzyskim i zachodniopomorskim.
Dziś energetyk Las Vegas jest marką ogólnopolską, a jej wartościowe udziały – jak szacuje producent – sięgają 3 proc.
Znana twarz pomaga
– Biorąc pod uwagę dynamikę rozwoju naszej firmy na przestrzeni ostatnich dwóch lat, zakładamy, że do końca 2013 r. osiągniemy od 4 do 5 proc. udziałów w rynku energetyków – mówi Damian Zwardoń, dyrektor generalny Las Vegas Power Energy Drink.
Firma nie ujawnia wyników. Damian Zwardoń zdradza tylko, że w 2012 r. jej sprzedaż urosła o 300 proc., a w tym roku liczy na wzrost sięgający 200 proc. Pozytywne efekty przynosi jej strategia marketingowa. We wrześniu 2011 r. twarzą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta