Konsumenci zasługują na więcej
Rusza projekt, który ma wyłonić firmy wdrażające najciekawsze pomysły na poprawę, unowocześnienie i podniesienie jakości obsługi klientów.
Wyróżnienie Pieczęć Marki mają szansę otrzymać firmy, które wprowadziły zarówno bardzo skomplikowane czy innowacyjne, jak i proste rozwiązania, które w widoczny sposób poprawiły standardy obsługi bądź wprowadziły do niej nową jakość. Konkurs jest otwarty dla małych i dużych firm z różnych branż.
Na łamach „Rz" będziemy prezentować najciekawsze zgłoszenia, w październiku zaś zbierze się kapituła, która wybierze najlepsze rozwiązania. Poza osobami z redakcji „Rz" znajdą się w niej przedstawiciele partnerów konkursu Pieczęć Marki, czyli Getin Banku, Pracodawców RP, Krajowej Izby Gospodarczej i Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
Chcemy promować prokonsumenckie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta