Czas wykorzystać marnowany dotąd potencjał absolwentów
O promocji Polski za granicą ostatnio jest sporo.
Szczególnie w aspekcie gospodarczym, tj. o inwestycjach, czym zajmuje się m.in. z sukcesami Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, promocji eksportu (w gestii MSZ i częściowo Ministerstwa Gospodarki), promocji Polski jako miejsca na interesujący urlop. Promują się regiony i poszczególne miasta z większym czy mniejszym skutkiem. Wielkie imprezy, jak np. Euro 2012, też były wykorzystane dla promocji kraju, na czym skorzystały nie tylko miasta gospodarze rozgrywek grupowych.
W powodzi inicjatyw nie zauważyłem promowania ani...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta