Apple odebrał Coca-Coli tytuł najdroższej marki świata
Wartość logo nadgryzionego jabłka wzrosła w ciągu roku o 28 proc., do 98,3 mld dolarów w prestiżowym rankingu Interbrand.
– W tym roku królem jest Apple – przyznaje Jez Frampton, prezes firmy doradczej Interbrand, komentując wyniki tegorocznej, 14. edycji jej prestiżowego rankingu 100 Best Global Brands. W zestawieniu, które uwzględnia m.in. finansowe wyniki marek, najdroższy brand świata, Apple, wyceniono w tym roku na 98,3 mld dolarów, czyli aż o 28 proc. więcej niż przed rokiem. Jeszcze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta