Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Apple odebrał Coca-Coli tytuł najdroższej marki świata

01 października 2013 | Ekonomia | a.b.
Po raz pierwszy w historii rankingu Interbrand Coca-Cola straciła pozycję lidera.
źródło: Rzeczpospolita
Po raz pierwszy w historii rankingu Interbrand Coca-Cola straciła pozycję lidera.

Wartość logo nadgryzionego jabłka wzrosła w ciągu roku o 28 proc., do 98,3 mld dolarów w prestiżowym rankingu Interbrand.

– W tym roku królem jest Apple – przyznaje Jez Frampton, prezes firmy doradczej Interbrand, komentując wyniki tegorocznej, 14. edycji jej prestiżowego  rankingu 100 Best Global Brands.  W zestawieniu, które uwzględnia m.in. finansowe wyniki marek, najdroższy brand świata, Apple, wyceniono w tym roku na 98,3 mld dolarów, czyli aż o 28 proc. więcej niż przed rokiem. Jeszcze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9653

Wydanie: 9653

Spis treści
Zamów abonament