BZ WBK chce dogonić Pekao
Bank chce pozyskiwać pół miliona nowych klientów rocznie i za kilka lat zaatakować pozycję wicelidera rynku.
Zakończył się rebranding placówek dawnego Kredyt Banku i wszystkie działają już pod logo BZ WBK. – Mogę powiedzieć, że 99 proc. procesu łączenia mamy już za sobą. Fuzja z Kredyt Bankiem stworzyła trzeci bank na rynku z jeszcze większymi aspiracjami – mówi Mateusz Morawiecki, prezes BZ WBK.
Dziś bank dysponuje siecią 1 tys. placówek, uwzględniając franczyzowe. Chce rosnąć dużo szybciej niż konkurenci. – Mamy teraz dużo większą siłę sprzedażową. Chcemy rocznie pozyskiwać 400–450 tys., a może nawet 0,5 mln nowych klientów indywidualnych oraz 30 tys. małych i średnich przedsiębiorstw – zapowiada Mateusz Morawiecki. I podkreśla, że na rynku bankowym kierunek jest jeden –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta