Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cięcie kosztów psuje markę

01 października 2013 | Ekonomia | Grażyna Błaszczak
źródło: Rockwool

Na nowe technologie w dwóch fabrykach wydamy 280 mln zł – mówi szef firmy Rockwool.

Rz: Od kilku tygodni w fabryce Rockwool pod Zieloną Górą działa nowa linia produkcyjna, na którą firma wyłożyła w ciągu kilku miesięcy blisko 100 mln zł. Przez 20 lat Rockwool International wydał w Polsce ponad miliard złotych. Kiedy kolejne inwestycje?

Andrzej Kielar: W ciągu półtora roku chcemy przeznaczyć  280 mln zł na modernizację naszych zakładów w Cigacicach i Małkini.

Jak udało się przekonać zarząd koncernu, że to właśnie w Polsce – na terenie dwóch wsi na Mazowszu i w Lubuskiem – warto wydawać kolejne pieniądze?

Rockwool Polska jest jedną z najsprawniej działających spółek w całej grupie. Jesteśmy w stanie szybciej niż w wielu innych krajach uzgodnić wszelkie procedury i wybudować fabrykę. To właśnie sprawność, elastyczność i doświadczenie w procesie inwestycyjnym stanowią naszą przewagę. Dodatkowo polskie fabryki dysponują świetnie wykształconą kadrą i są konkurencyjne pod względem jakości i kosztów produkcji.

Na co pójdzie 280 mln złotych?

Na unowocześnienie fabryk. Głównie na wprowadzenie najnowocześniejszych technologii, które usprawnią istniejące już linie produkcyjne w Cigacicach i Małkini oraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9653

Wydanie: 9653

Spis treści
Zamów abonament