Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Namawiania na usługę nigdy za wiele

03 października 2013 | Moje Pieniądze | Janina Blikowska

Interwencja. Nawet po zdecydowanej odmowie klienta przedstawiciele banków potrafią po raz kolejny dzwonić z tą samą ofertą. Niektórzy robią to zaraz następnego dnia.

Pani Marta prowadzi działalność gospodarczą. Konto firmowe ma w Idea Banku. Kilka dni temu odebrała telefon. Przedstawiciel tego banku zaczął ją kusić ciekawą jego zdaniem ofertą faktoringu. Przekonywał, że jest to usługa bardzo wygodna, bo bank wypłaca pieniądze na podstawie faktur, których nie uregulowali jeszcze kontrahenci.  A koszt usługi jest niski. Pani Marta  nie była jednak faktoringiem zainteresowana.

Dzień później odebrała kolejny telefon z banku. Tym razem jego przedstawiciel nie był już tak miły jak poprzedniego dnia. Nie mógł zrozumieć, dlaczego nasza czytelniczka odmawia skorzystania z usługi, skoro jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9655

Wydanie: 9655

Spis treści
Zamów abonament