Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowa prezes Gremi Business Communication

03 października 2013 | Ekonomia
Beata Mońka, prezes Gremi Business Communication
źródło: materiały prasowe
Beata Mońka, prezes Gremi Business Communication

Beata Mońka objęła stanowisko prezesa Gremi Business Communication, spółki, która 1 października przejęła od Gremi Media sp. z o.o. wydawanie „Rz”, „Parkietu”, tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” i miesięcznika „Sukces".

Zastąpiła na tym stanowisku Grzegorza Hajdarowicza, który będzie przewodniczącym rady nadzorczej GBC. – Dołączam do zespołu w momencie głębokiej zmiany. Wierzę, że wspólnie odniesiemy sukces rynkowy. Mamy silne tytuły, świetnych dziennikarzy i dobry punkt startu. Będziemy rozwijać wydawnictwo w segmencie Wydarzenia/Gospodarka/Prawo, a także zwiększać naszą obecność online i w e-wydaniach – mówi Beata Mońka.

Z mediami związana jest od ponad 19 lat. Z wykształcenia ekonomistka, skończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Swinburne University of Technology – Business Faculty w Melbourne. Karierę zawodową zaczęła w agencji reklamowej Young & Rubicam w Melbourne. Potem, już w Polsce, pracowała w grupie mediowej Omnicom  i WPP oraz wydawnictwie Axel Springer. Zarządzała grupą komunikacyjną Young & Rubicam Brands z holdingu WPP. Była też prezesem spółki Canal+ Cyfrowy (operator platformy Cyfra+). Z firmą była związana do czasu transakcji pomiędzy Grupą Canal+, ITI i Grupą TVN.

—ele

Wydanie: 9655

Wydanie: 9655

Spis treści
Zamów abonament