Pluskwy nie wyszły z mebli
Konsumentka musi przeprosić właściciela sklepu za pomówienie go w gazecie, że sprzedał jej zapluskwione meble, wskutek czego sprawa trafiła do prokuratury.
Ewa D. z Łomży w marcu 2012 r. kupiła w sklepie Piotra K. dwa nowe tapczany. Pół roku później zgłosiła reklamację do producenta mebli, twierdząc, że wychodzą z nich robaki. Oględziny przeprowadzone przez przedstawiciela producenta mieszkaniu Ewy D. wykazały, że ramy drewniane w tapczanie są czyste i zdrowe, pianka i obicia materiałowe wolne od wad. Serwisant dostrzegł jednak kilka robaków w różnych miejscach tych łóżek oraz na podłodze, ścianie, dywanie w mieszkaniu. W pokoju, w którym stały łóżka, przechowywana była...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta