Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Producenci ciastek tną wydatki na reklamę

17 października 2013 | Ekonomia
Wydatki na reklamę zwiększają nieliczni
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę zwiększają nieliczni

W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku branża odnotowała aż 7-proc. spadek inwestycji reklamowych. Co się dzieje?

Koncerny cukiernicze ograniczają wydatki na reklamę, a głównym motorem rynku jest pięciu, sześciu producentów skupiających aż 90 proc. wszystkich wydatków – wynika z raportu domu mediowego Equinox Polska.

Eksperci wskazują, że wśród największych reklamodawców znaleźli się Mondelez Polska (m.in. z markami Belvita, Oreo), Chipita Poland (7Days, Chipicao) oraz Lu Polska (Petitki, Delicje). Okazuje się, że tylko Mondalez Polska (dawny Kraft) zwiększył swoje wydatki reklamowe. Poszły w górę aż do 31,7 mln zł. Tym samym firma wyraźne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9667

Wydanie: 9667

Spis treści
Zamów abonament