W sieci już królują ubrania
Polacy dopiero odkrywają zalety e-handlu, ale mają w stosunku do niego wysokie wymagania.
piotr mazurkiewicz
Zakupy w sieci choć raz zrobiło już ponad 70 proc. Polaków korzystających z Internetu. Choć przynajmniej na początku standardowym motywem do spróbowania tej formy jest poszukiwanie niższych niż w handlu tradycyjnym cen, to jednak coraz więcej klientów szuka wysokich standardów obsługi, jak również szerszej niż w zwykłym sklepie oferty. Nie bez znaczenia jest również możliwość robienia zakupów o dowolnej porze, jak również dostawa bezpośrednio do domu.
Nie tylko ceny
– Nie brakuje świadomych konsumentów chcących wiedzieć, co kupują i dlaczego dana rzecz właśnie tyle kosztuje. Przez Internet można doskonale tego typu informacje rozpowszechniać, a dodatkowo edukuje się kolejnych konsumentów i potencjalnych klientów – mówi Izabela Staniszewski, prezes firmy Nordre, produkującej odzież termoaktywną z wełny merynosowej.
Firma już testowała e-sklep, ale na dobre w tym kanale wystartuje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta