Biznesowi liderzy młodego pokolenia
konkurs | W tegorocznym Global Business Challenge wzięło udział 16 tysięcy uczestników z 24 krajów, w tym 240 studentów z najlepszych uczelni w Polsce.
Global Business Challenge to międzynarodowy konkurs, który wyłania najzdolniejszych liderów biznesowych młodego pokolenia. Uczestnicy występujący w czteroosobowych zespołach mają za zadanie przeprowadzenie analizy rzeczywistego scenariusza biznesowego i zaprezentowanie innowacyjnych rozwiązań przedstawionych w nim problemów. Organizowany od 2009 roku konkurs przyciąga studentów z różnych krajów świata, m. in. Wielkiej Brytanii, Hongkongu, Afryki Południowej i Rosji. Globalny zasięg konkursu podkreśla jego prestiżowy charakter.
Konkurs GBC poza aspektem edukacyjnym otwiera studentom, pierwszych lat studiów, drzwi do kariery zawodowej. Wynika to z faktu, iż sponsorami konkursu na poziomie regionalnym i globalnym są najlepsi pracodawcy – globalnym partnerem jest firma Barclays, natomiast partnerami polskiej edycji są takie firmy jak: Deloitte Polska, Unilever Polska oraz Infosys, których przedstawiciele bacznie obserwują poczynania uczestników. Najbardziej przebojowi i zaangażowani uczestnicy krajowych finałów GBC bardzo często otrzymują propozycję odbycia praktyki, stażu lub pracy.
Druga „polska" edycja
Do udziału w konkursie GBC studenci mogą zgłaszać się sami, niemniej zespoły mogą być także prowadzone i rekomendowane przez wykładowców uczelni...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta