Bierhalle stawia na tradycyjne piwa
Mój Biznes | Spółka QLT Restaurant & Bar szuka kolejnych lokalizacji dla restauracji warzących własne trunki. Za pięć lat jej przychody mają sięgnąć 100 mln złotych.
Beata Drewnowska
Kelnerka w czerwonej sukni i białym fartuszku podaje golonkę z pieca i kufel weizena. Obok przy stoliku gość zajada się plackiem piwosza, popijając go pilsem. Do wyboru ma jeszcze piwa alt, marcowe czy witbir. - U nas piwa poziomkowego się nie znajdzie, bo nie podążamy za modą - mówi "Rz" Jerzy Becz, prezes i udziałowiec spółki QLT Restaurant & Bar, do której należy Bierhalle, sieć restauracji serwujących własne piwo. - Wszystkie piwa warzymy zgodnie z niemieckim prawem czystości z 1516 r. Niektórzy zarzucają nam konserwatyzm, ale nie zamierzamy tego zmieniać.
Nie tylko w sezonie
Powodów do zmian nie ma tym bardziej, że pomysł QLT Restaurant & Bar na biznes przynosi efekty, a ich piwa zdobyły już około 60 nagród. Z logo Bierhalle działa sześć restauracji, a w tym tygodniu ruszy kolejna w Nowym Sączu. To pierwsze Bierhalle, które będzie działać na zasadzie franczyzy. - Traktujemy to jako pilotaż - zapowiada Becz.
QLT Restaurant & Bar ma już też podpisane umowy na otwarcie czwartego lokalu w Warszawie oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta