Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lojalny klient ambasadorem marki

21 listopada 2013 | Inteligentna firma

Customer Experience Management (CEM), czyli zarządzanie doświadczeniem klientów, to obszar dotychczas niedoceniony przez przedsiębiorstwa, ale w najbliższej przyszłości decydujący w walce o ich lojalność.

– Firmy muszą się skupiać na klientach i kształtowaniu ich pozytywnych doświadczeń, gdyż potrzebują klientów bardziej, niż klienci potrzebują firmy, jej usługi czy produktu. Kiedyś przewagę konkurencyjną...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9695

Wydanie: 9695

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament